Thursday, April 16, 2009

Mr Pixie


Uiks, salam wat teman2 sekalian. Langit gelap jer tapi tak semestinya hujan. Kesihatanku
alhamdulilah semakim Ok sejak aku berjinak2 menghasilkan ladang gandum. Rase ok bila
dapat menjauhkan diri dr spesis2 lalang2 n kumbang perosak yg tak tau sampai bila mahu
mengulas, mencari info2 terkini, mengorek lubuk2 baru asalkan org tahu "akulah no 1".

Bulan 4 ni harapan aku semoga insan2 seni ini sedar akan dirinya. Tak perlu nak nak
berpuak2, mencucuk jarum, menyampaikan berita berantai2....Kesian sebab budaya2
ini mula merebak umpama serangan "TAUN" jer aku tgk ketika dahulu. Knp hang nak
cucuk2 kawan2 sebelah demi nak pangkat n jawatan huhu...aku pun tak nak benda2 tu
bgsler hang ambik dulu :D

Ada jer yg update berita bg tahu aku huhu...SYok sendiri jer ketika dulu. Mcm manalah
All Spark ni nak tahu bahawa kumbang2 ni makin merakus berpuak2 mencari gandum
di ladang.

Ramai mengadu tp tak nak berubah, seakan menzalimi diri sendiri...Kesian...

Kebangkitan Semula...Nantikan ek \(^,^)\

p/s : Rancangan Makanan Tambahan...