Wednesday, February 6, 2008

FYP (Final Year Project) begin...


Kini aku dalam proses menyiapkan final projek aku, walaupun skrip masih samar2, aku tetap teruskan, aku tahu skrip amat penting tetapi nak mengvisualkan dlm 3D bg aku amatlah lagi penting, pelbagai idea masuk dlm pale otak aku nie tp nak sambung tu susah laks, utk animasi pendek ni aku lebih menitikberatkan elemen2 rendering dan compositing, animation still tak merangka lg pergerakan just ader bayang2 yg samar2 jer, kelibat kot hahaha..

FYP ni bg aku adalah maruah aku seorang pelajar di KYM <----Kolej Yayasan Melaka ler, di mana aku mula mengenali dunia animasi 2D dan 3D, harap lecterur2 di KYM akan mula membuka mata mereka agar aku tak disisihkan lg, aku beruntung kerana ramai2 sifoo2 aku berada di shah alam ni (les' Copaque lerrr) secara amnya akan aku update dr semasa ke semasa..

Owh jangan lupa filem GENG, merupakan filem plg best aku pernah saksikan (eh dh kuar ker) aku keje situ aku tahu ler :D

Layan lagu hujan ler apa lg...

Let's gooo...

No comments: