Saturday, June 14, 2008

Kayuh jangan berhenti...



Animasi berdurasikan hanya seminit ini benar2 menguji tahap keupayaan aku, kesabaran, erti perjalanan dan onak duri pergaulan dgn manusia (amender le aku ngarut), takper blog aku :D sekarang hanya tinggal proses rendering sahaja. Mcm mesin mencetak kat umah tu. Ala wat2 paham je lah ek.

Daripada proses skrip di atas kertas sehinggalah sekarang byk perubahan dari semasa dan semasa telah aku buat, ternyata iainya benar2 menguji tahap pendirian dan kemampuan aku. Untuk menghasilkan animasi 3D amatlah mustahil bg diriku ini, tp iainya tetap tidak melemahkan smgt aku, kerana aku yakin pada mulanya ramai di belakangku :D

Tapi perjalanan yang aku harapkan bersinar, rupanya tidak, mengapalah aku memilih jalan yg sempit (jalan luas kan ada), aku membuat keputusan utk wat 3D gak bg final projek aku. Harapan tinggal harapan, pertolongan yg diharapkan tidak sampai, nampak seakan2 menolong tp tidak akhirnya huhu, tp alhamdulilah atas sikap2 sedemikian aku dapat melepasi satu proses dgn smgt yg tinggi, mengalah tidak pernah ade dlm kamus hidupku.

Terima kasih bg yg menolong dlm menghasilkan karya ini, yang penting aku tahu apa peningkatan aku yg dulu dan sekarang :D

Tq, sahabat2 yang duk jauh kerana sudi mengajarkan aku :D

2 comments:

bogdantv said...

nice...

MerGas_Tua said...

kayuh,jgn xkayuh!
susah jgk blaja 3D ni..hrh tu nk wat burung terbang pn xjadik.alih2 burung tu berenang.layan jela..huhu