Thursday, July 24, 2008

Maser Terluang


Maser terluang, aku suka menghabiskan maser dengan membuat model2 yg terpahat dalam kota pikiranku, lepas balik daripada tgk citer batman sakit ati lak tgk moto batman tu, so balik2 jer aku terus model kenderaan nie, ader mcm moto n keta lak, tp mcm beca pun ader hehe...

Sedap gak dapat nek moto mcm ni, aku ambik idea dr citer akira n model hot wheels hehe, pas siap menatang nie kita g langgar keta batman tu muahahaha...

3 comments:

fuad mddin said...
This comment has been removed by the author.
fuad mddin said...

tempat paut kaki kat ne

fierakittenz said...

lawa sehh..blm warna lg tuh..
bro, sy nk join les copaque..teringin sgt..