Friday, June 5, 2009

Pixar Disney

Uiks, terkenang zaman lalu masa 1st time dgr perkataan motion tween, huhu teks2 berpusing2 ada efek ilang2 tu hehe. Zaman tu UuUUUUuuuu je mampu diungkapkan. Aku berada dikalangan 20 org yg terpilih bg satu ekperimen kerajaan haha mcm X-Men laks. Sehari demi sehari aku didekatkan dengan komputer2 nie. Animasi yg 1st time aku lihat cara penghasilannya..

Rujukan laks takat tu jer huhu nak taknak kena ler pose sunat g beli buku2 flash tu. Kayalah si penulis buku zaman tu huhu. Masih ku ingat nama studio itu, masih ku ingat kali pertama bersama-sama budak produksi multimedia. Semuanya gila2 adeh. Macam2 ragam. Cyborg ke apa diorg ni. Ada yg spesis menaip tak tgk keyboard, ada yg suka karaoke wat2 edit2 lagu haha. Tu belum tukang edit video2 kawin. Hahaha...

Dalam 20 org tu tak semua menjadi. Ada yang melanjutkan p'lajaran dalam perakaunan, ada yg bahgian perumahan, ada yg dalam industri multimedia, programmer, dan ada yg masih percaya pada bisnes multimedia.

Tak sangka ada gak budak yg bisnes mcm aku gak. Kitaorg akan join venture n Alhamdulilah sudah ada Landang bagi proses Melahirkan anak-anak kambing. Skng proses merisik2 tokei2 ni huhu.. Sorang kat Sabah/Sarawak, ada yg kat semenanjung. Mana lah aku nak mula dulu ni huhu...

Buat masa ni aku still ambik projek2 design N multimedia, yang projek ni kn hold dulu beri keutamaan bg projek yg berduit dulu. Almaklumlah nelayan moden (^^)

p/s : Layan gak citer Halimah Jongang kat astro siap aku donload lg huhu. Kecantikkan tidak akan kekal selama-lamanya. (^^)



No comments: