Saturday, May 29, 2010

Pixie Studio Berpindah ^^

Salam n Salam Sejahtera,

Baru selesai angkat-angkat barang dari Shah Alam ke Melaka, pakai lori lagi (huhu sejak bila ntah barang2 ni bertambah dan beranak)

Kini, Pixie Studio telah berpindah ke Melaka, yup lebih dikenali sebagai Negeri Usahawan, huhu, minggu ni duk sibuk la kemas-kemas studio, hias2 sikit la studio ni, kang customer datang tak yah nak kemas-kemas sangat kan kan hehe

Ni baru jer siap print bunting pertama Pixie Studio, huhu supplier pun kena carik baru, Alhamdulilah Networking ada di Melaka,

Di studio baru ni, aku lebih selesa buat kerja dan banyak perkara dan projek2 lain boleh dijalankan. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar.

bukan Studio jer berpindah, hehe dengan haiwan-haiwan peliharaanku juga turut serta berpindah, mereka naek motor lagi ^^ tapi aku yang bawak la huhu takkan depa kot.

ha tgk gbr atas tu bersesak-sesak mereka kan ^^ huhu sorry2 takkan nak angkat cage kot atas moto kan hehe.

Owh ya baru-baru ni ada la join Creative Content Dialogue, aku tak daftar pun tapi kena paksa pergi oleh kawan baik aku, tgk2 jam kol 3 ptg dia bantai kejut aku bangun cehh hehehe, kawan punya hal, aku pun pergi jer,,,


Huhu tp seriusly mmg buhsan talk dia, aku semakin ngantuk dan hanya mampu menghirup air2 percuma yg diberikan oleh pihak penganjur (MITCH).

p/s: Paling best time tu dpt jumpa kenalan2 lama dari company lain, lepak singgah di gerai Zubaidah depan Mitc tu, rasenya ni plg best n bahgia kot dari dengar penceramah2 tu merapu rapan huhu..

Amannya Hidup tanpa lalang dan kumbang perosak ^^

Owh ye kalau rajin ke Melaka singgah2 ya studio kami ^^ Thanks

Chumil N hepy selalu,


No comments: