Saturday, August 7, 2010

Dunia Usahawan adalah Duniaku :)

Salam buat teman2, sahabat, & pengunjung setia Blog The Chosen One,
Alhamdulilah penyertaan Pixie Studio di Karnival Usahawan Muda Melaka, benar2 memberikan suatu pengalaman baru & istimewa kerna kali ini aku berpeluang menjual produk keluaran perniagaanku sendiri, dengan jenama Pixie Studio,

Buat pertama kali juga Pixie Studio menyertai Karnival seperti ini, ianya amat penting bagiku untuk melihat sendiri penerimaan orang awam ke atas jenama Produk Pixie Studio, maklumbalas segera, komen, kritikan membina semuanya sgt2 membantuku dalam mengemaski dan meningkatkan lagi pengeluaran rekaan2 unik, chumil, & ekslusif bersesuaian dengan konsep dan style Pixie Studio.

InsyaAllah jika berpeluang kami akan menyertai Karnival yg lebih besar seperti Suarasa, dan Jomheboh. Kepuasan sepnuhnya dptku rasekan bila produk yang dihasilkan dibeli dan pelanggan meluahkan kegembiraan dan komen membina ke atas produk tersebut.

Terima kasih diucapkan kepada Tunas Mekar, satu program usahawan yg telahku sertai sejak dr tahun lepas lg, ternyata jalan yg ku pilih adalah jalan yang ku cari selama ini, yup aku suka susah mencari duit, kerna ku percaya rezeki tu ada dimana2 sahaja, insyaAllah.

P/s: psssttt byk lg kerja ^^ dah2 sambung keje :) hehe salam semua.

4 comments:

tiatyot said...

dunia kecantikan adalah duniaku!! hehe neway suka part photography jugak!!!

Axiim said...

aduh boleh ek mcm tu haha

'AQILAH said...

selamat puasa :)

Axiim said...

selamat berpuasa cik Aqilah, thanks rayau2 ke blog saya ni :)

apa2 cadangan leh kemukakan, krtitikan, & komen membina pun dialu-alukan hehehe.