Friday, February 26, 2010

Maya Particle : Experiment ^^

Hai semua ^^ kali nie aku mempunyai mase lapang di tgh pagi Sabtu saje bereksperimentasi dengan Maya2009 menggunakan Particle. Selalunya hari sabtu/ahad aku akan cuba meluangkan masa mencuba perisian2 maya ini kerana minat mendalam pd perisian ini, walaupun mase singkat aku akan cuba gak cr masa tu, kejar kejar hehe ^^ Berikut merupakan paparan muka perisian Maya 2009 nie.


Hasil yang diperolehi setelah proses rendering dilakukan. Size render 720x576 sudah cukup wat pc aku macam nak kejang sebentar. Aku cuba meletakkan skit Glow agar berseri2 skit tulisan tu dengan cahaya yang dikeluarkan oleh setiap huruf.

Aku cuba merender 200frame dahulu bagi percubaan kali ini. Serdak serdak serbuk yang membentuk setiap huruf perlu diperkemaskan lagi ^^

p/s: Mase utk tidoq ^^

1 comment:

fAtaH said...

smart la bro..nanti bley la ajar guna particle jgk.hehe..