Tuesday, March 23, 2010

Terer Photoshop dengan Pantas & Mudah! ^^

Salam rakan-rakan seperjuangan sekalian ^^ Kali ini saya nak memperkenalkan ebook terbaru hasil penulisanku,

Memperkenalkan ebook "Pengenalan Kepada Photoshop" ianya unik kerana bukan sahaja pengguna baru didedahkan dengan teknik ASAS penggunaan perisian Photoshop, malahan juga diajar bagaimana nak berniaga dan mendapat pendapatan sampingan hanya mereka grafik sahaja.

Turut dimuatkan juga teknik-teknik cara memulakan perniagaan & pemasaran di Internet. Kawan-kawan boleh dapatkan butiran lebih lanjut di laman ini, http://www.pixiestudio.com.my/V2/ebook.html Semoga perkongsian ilmu ini dapat dimanfaatkan sepenuhnya ke arah kebaikkan ^^

p/s : Online personal coaching juga di sediakan ^^

Owh ye sesiapa yang ada FB tu leh la join n tambahkan saya di FB rakan-rakan ek, ini emel saya (azim_crystal@yahoo.co.uk) Semua perkembangan semasa saya ada di FB saya ^^

Bersama-sama dengan watak - watak kartun rekaan Pixie Studio ^^

Kini saya di Melaka, buat kajian & perniagaan di sana, sekiranya anda berada di negeri ini juga helo - helo la saya ek ^^

1 comment:

'aja said...

kat mana boleh dpt cd pengenalan photoshop ni??mcm berminat je nk beli..